lunes, 31 de octubre de 2011

Corre Misisipi Corre

A un mes vista del gran dia, i començan aquells entrenos que a tots ens agraden... aquells llargs que et fan pensar tant que acaves no pensant res...he finalitzat una semana de focs artificial amb traca final de diumenge, pro anem per parts:

Aquesta semana s'ha caracteritzat per un farçell de bones sensacions, ja que he pogut complir els ritmes i temps que marcava l'entreno, cosa que m'ha donat certs anims de que en realitat no he estat treballant malament, ja que es la por escenica que suposo que ens entra a tots a mida que s'acosta la data.

Per rematar el dijous que ens trobem tot per fer un rato el hamster al parc de la ciutadella, l'Emili ens tenia un test preparat per comparar el que vem fer feia just un mes. Per poder comparar si haviem millorat o que...
I la veritat es que si, entre el Carles,l'Ignasi i yo vem conseguir fer com un "convoi" (estirat per l'Ignasi) que ens va portar a fer les series de 2,6km a ritmes de 3'45 , cosa que feia un mes, ho feiem amb 10 o 15 sg. de diferencia per sobre, deu servir d'alguna cosa correr tant no?

El divendres va ser una mica enganxat per els pels, ja que sem va fer fosc i els ulitms km's que eren a ritmes rapids hem vaig jugar la vida sortejant pedres a les fosques, pro be... no hem vaig matar.
Tambe hem vaig trobar el Ramon que como no tambe corria per alla i vem decidir que com que diumenge ens tocaven molts km's com a minim fer-los junts no?

Dons si, va ser un diumenge de misissipi.
Vem anar al llobregat sortint de casa de l'Ignasi, i tot lo be que me les pintava yo... cap alla l'aeroport les meves cames va dir que la semana s'acavaba alla mateix, i ni els gels les van fer canviar de opinio...
Per tant vaig acabar l'entreno com vaig poder i una mica decepcionat pero com diu aquell: " tot suma "

No hay comentarios:

Publicar un comentario