jueves, 29 de septiembre de 2011

Com Donkey Kong

A vegades la euforia o el ser agoserat ens juga petites males pasades,mexplicare:
Fa una mica mes de un mes, amb un altre malalt de les aigues obertes ens vem plantejar el repte de l'any, que era fer la Marnato de 10km nedant, cosa que l'any pasat ens va quedar pendent i teniem una mica l'espina...
Be, tot va ser un calenton a mitg entreno cuan la testosterona esta alta i no arriba gaire sang al cervell, i rapidament vem fer planing: Marcelona 5.700 mts / RadikalSwim 7.000 mts / Marnato 10.000 mts / plantejat aixi es una bona escala i entrenant fort es factible, no?
El que vaig veure despres es que en un altre calenton d'entreno jo m'havia proposat fer la Marato de S.Sebastian millorant la meva marca, per tant aixo hem suposaria doblar entrenos i nedar mooolt...
Dons aquestes dues semanes anteriors, tal i com tinc companys que hem diuen: "dons yo hem començo a notar millor", altres que porten mes temps preparant-se, uns que baten records de carrega amb km a la semana, altres que son com un videojoc, i que han pasat de pantalla....

Sincerament!!! yo hem sento com el Donky-Cong, que li van caient barrils a sobre i prou feina te amb anar-los esquivant com per pensar si esta avançant a la pantalla o no...
En la carrera a peu, he arrivat a la conclusio que encara no ha arrivat la traca forta, per tant estic tranquil perque cuan arrivi ja haure matat el monstre de la primera pantalla (aixo espero) i  per tant nomes hem quedara salvar la princesa del castell que serà afronta la meva 3ª Marato de l'any 2011 un dia abans del meu aniversari, i intentant baixar marca...
Per altre banda, tampoc hem puc despistar ja que tot i que m'agradi l'aigua i el nedar el porti be, estar al voltant de 3h nedant, crec que será un repte tan fisic com mental i no oblidar que el mar es molt potent i se li ha de tenir respecte....
Espero que la proxima entrada, ja sigui mes optimista i poguer explicar les batalletes que hem pasen pel cap, que com podeu comprovar ni hi han de tots colors...

No hay comentarios:

Publicar un comentario