martes, 13 de septiembre de 2011

Llamame "monete" - "salmonete"


Diumenge 11 de Septembre, 6:45h del mati

Ens trobem al costat de casa amb el Xavi, hem quedat per anar junts cap al forum on hem de recollir el "casquet de bany" i preparar-nos per fer una travesia molt chula com despres descobririem.
Cuan arrivem on la organització te la carpa d'entrega i ho recollim tot...
-mira qui hi ha alla!!, que haces aqui? si tu no venias?
-ya, pero es que ayer me liaron, y he llegado esta mañana a casa y he pensado....venga me cojo el neopreno, voy y me apunto.
-osea no has dormido y vienes borrachuzo, no?
-mmmm....
Jajaja, despres d'aquet moment surrealista que nomes ens podia oferir el Victor, desde just sota la placa solar del Forum, aixeco la vista i alla al fons amb un cel mitg tronja, veig el Hotel W, mes conegut com hetel vela, i li dic al Xavi: -perque hem d'anar fins alla per tornar aqui, i pel mitg del mar? (Son aquestes preguntes que et fas en aquets moments, pero que saps perfectament la resposta.)

Un cop en el punt de sortida: Platja de Sant Sebastian, encara ens queda una estona i nem a fer un cafe a l'unic bar que hi ha obert, i unanimament ens trobem bastants nedadors alla per fer temps, i davant tinc un home (de que hem sona aquet tio) ahhh!!! Carlos Moya!!! jeje quina gracia....
Total que ens començem a enfundar el neopre, ens untem de baselina, i de fons se sent "queden 5 minunts per la 3º sortida!!!", vaig cap a l'aigua per acabar de colocarme be el traje, faig unes braçades per estirar i s'em coli aquella aigua freda per l'esquena que fa que diguis: "ara si...som-hi!!"
5-4-3-2-1...ioooo "¡¡¡¡AL TURROOOOON!!!!!

Camino cap a l'aigua, cuan la tinc per a la cintura, fico el cap dins de l'aigua i començo a respirar alternadament....Els primers metres la veritat es que no penso gaire cap on vaig, sencillament mirant per no chocar contra ningu i esperar a que la cosa s'estiri, pro de seguida tinc uns peus davant, que no hem molesten, arrivem a la primera boya que hem e fer un gir de 90º a l'esquerra, continuo tenin els mateixos peus davant, vaig a provar de seguir-los....Casi mil metres mes tard (calcul mental), encara estem igual, noto que nem a un ritme una mica fort, pero de moment aguanto, aixi no m'haig de preocupar de la orientacio.
Els metres van pasant, i com que el fons del mar es com una foscor de color turquesa que com te la miris molt començes a veure coses rares peroque a la vegada es imnotirzant, dons decideixo anar disfrutant l'skyline de Barcelona que poc a poc es va iluminat amb la llum de l'alba.
Pasades les torres Mafre i arrivant a la mar bella, no se com pero perdo aquells peus que m'avien servit de guia, per tant toca espavilar, i aixi ho faig... de tant en tant aixeco el cap i vaig veiens la placa solar del Forum, com a referencia a l'horitzo, cuan ja no es tant petita si no que cada vegada es fa mes gran, començo a trobarme nedadors per alla despistats de la sortida anterior (chute de moral), alla a la dreta veig una boya de color groc amb un vaixell al costat, es l'ultim avituallament, per tant un cop arrivi a la seva alçada nomes hem queden 1500 mts per l'arrivada, tranqui... no t'impacientis (penso). I si, cuan arrivo a l'alçada de la boya, que ja hi han mes nedadors desperdigats, penso: "por el poder de...", i si, començo a augmentar progresivament el ritme, cada vegada hi ha mes gent, pero sembla que vaig be, perque els vaig adelantant cosa que hem fa oblidar els dolors d'hombros i cames cansades que começo a tenir, arrivo a l'espigo on faig una "chicane", per afrontar els ultims 150 mts que sembla que hem persegueixi algu (si!! m'agrada acabar les curses, donant-ho tot!!), aixeco el cap i veig una ma que m'agafa la meva i m'estira cap a fora, es el responsable de l'organització que m'ajuda i hem diu:
-"felicitats, benvingut",
-bufa!!! gracies, gracies...
Aixeco el cap veig el crono 01:40:27, rapidament li resto els 20 min de la meva sortida i ..¡¡COLLONS!!, he anat cagant ostias!!!
Surto cap a fora i hem trobo uns companys del Mediterrani que ens han vingut a animar, -com ha anat? be be molt be...,hem diuen que el Xavi encara no ha sortit, be no trigara gaire el bacalla aquet, aixi que vaig a buscar una botella d'aigua per recuperar la boca de l'estat en que la tinc, que sembla una "mojama seca", i cuan torno a saludar els companys veig sortir un bacalla amb neopre, jajaja, ens abraçem , molt be tio!!! ja ho tenim aixoo!!!

Despres venen totes aquelles converses que ens agraden a nosaltres de m'he sentit d'aquesta manera i jo de l'altre, tenin el sentiment aquet complicitat per lograr si mes no, un altre repte....

2 comentarios: